One Direction - midnight memories

niedziela, 24 listopada 2013

Rozdział 2 ,,Ważna Wiadomość "

Siedziałam w fotelu i nie wiedziałam co powie mi mój szef , byłam bardzo wystraszona.

Bella zaproponowano nam sesję zdjęciową... - Mówił jakby sam bał się mojej reakcji.
Sesje zdjęciową w samej bieliźnie.-Dokończył.                                                                                    

- Aha i dlatego tak Pan przedłuża całą swoją wypowiedz ?? - Czułam się trochę lepiej niż wtedy kiedy weszłam do gabinetu , ale miałam uczucie że to nie wszystko co chce mi powiedzieć. Dlatego że nie miała problemów z sesjami w bieliźnie , bikini itp więc dlaczego tak się boi mojej reakcji ??

- Nie , bo w tej sesji będą towarzyszyć Tobie mężczyźni. * Zaniemówiłam *
Już wiem dlaczego tak się bał. Wiedział że nie lubię ( wręcz nienawidzę ) sesji z mężczyznami , nie lubię dlatego że ... sama nie wiem po prostu jestem skrępowana kiedy stoję w bieliźnie obok nie znajomego mężczyzny , a co dopiero kilku mężczyzn.

- Co ty na to Bella? - mężczyzna wyrwał mnie z transu.
Nie , to znaczy nie wiem co powiedzieć - Odpowiedziałam
- Może chcesz się nad tym zastanowić , to naprawdę wielka szansa dla twojej kariery modelki.- Spojrzał na mnie przekonującym spojrzeniem.
-Dobrze prześpię z tym się i do jutra dam Panu odpowiedz , możemy się tak umówić ? - Spytałam się
 Ok , bardzo dobrze taki układ mi pasuje , więc czekam na Ciebie jutro - Ucieszony mężczyzna wstał z krzesła i podszedł do mnie.

- Na dzisiaj możesz iść do domu - Mrukną
* Wstałam z krzesła i podeszłam do drzwi * , gdy miałam już wychodzić usłyszałam męski głos
- Bella !!! , zapomniałem Ci powiedzieć jutro masz wolne czyli masz jeszcze jeden dzień do wybrania decyzji

Kiwnęłam głową i wyszłam z pracy
Kiedy spojrzałam na ekran telefonu zrozumiałam że w gabinecie u szefa siedziałam 2 godziny , więc z tego faktu zaczęłam się śmiać. I niechcący potknęłam się i zaczęłam spadać na chodnik ale ktoś mnie złapał

- Niezły lot. - Z kpiną w głosi powiedział przystojniak ..........................








......................................................................................................................................................................
Siemkaaaaaaaaa heheh to na dziś jutro postaram się dodać ciąg dalszy...
Jak wam się podoba komentujcie
:***

Życze wam dobrego wieczoru 
:))

Kolejna część za 2 komentarze ( Dodam Jutro )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz